Vi har firat…


Har inte hunnit sitta vid datorn nu ett par dagar och lär inte hinna med det i morgon heller. Mycket att göra IRL alltså.🙂

Ikväll har vi firat sonen T som fyller 25 år idag. Vi firade honom här hos oss då vi har mest plats. E och L kom naturligtvis och mågämnet TW. Mina föräldrar kunde tyvärr inte komma då mor är förkyld så dem saknade vi naturligtvis. Det blir inte samma sak utan mormor och morfar.

En trevlig kväll hade vi i alla fall. Vi åt tacos och naturligtvis tårta efteråt.

Thomas 25-års tårta.

6 responses to “Vi har firat…

  1. Grattishälsningar till T! Jag förstår att E ligger bakom den tjusiga garneringen på tårtan😉 Jag läste också om ditt eländes öga. Vet ju också att vissa mediciner tar tid på sig innan de börjar göra sin verkan, och att det är olika för olika personer/åkommor. Nu hoppas jag verkligen att du ska må mycket bättre och kunna dra ner kortisonet rejält vid nästa läkarbesök!
    Stor kram!

    • Klart att det är E som garnerat tårtan. De fula siffrorna är det dock jag som gjort. Jag ÄR inte bra på sånt där pyssel.🙂
      Jag hoppas också att jag snart får dra ner eller sluta helt med kortisonet och det är ju nästan en månad kvar innan nästa återbesök så det ska nog hinna bli bättre innan dess. Har knappt nåt ont i ögat nu sen jag höjde kortisonet igen.🙂
      Kramen.

  2. Vilken annorlunda tårta, häftigt!
    Magen min har lugnat sig, hoppas det håller sig så, har tillräckligt med annat o vill inte ränna hos doktorn stup i kvarten, den stackarn kan ändå inget göra…
    Ska väl så småningom få resultat på avföringsprov och på handröntgen, hoppas lite att dom skulle kunna operera tumlederna så dom slutade värka så.
    Entrecoten gosar i ugnen på svag värme, bara 125 grader för största saftighet, svampsåsen är lagad och likaså en smaskig grönsallad. Mmm vad jag är hungrig, inte konstigt, klickan är sex o vi har bara ätit frukost!
    Kramen

    • Det är chokladgrädde på tårtan. E har garnerat den. Jag har gjort de fula siffrorna.🙂
      Jag hoppas verkligen att problemen med magen var tillfälliga och att du får operera dina tumleder så du slipper värken i dom.
      Vad du är bra på att laga mat och få till det. Jag skulle nog behöva gå en kurs hos dig.🙂
      Vi har varit hos L och försökt få hennes skrivare att ”svara” när hon vill skriva ut något från den nya datorn men jag fick inte till det. Vi avslutade med att åka till Max och äta snabbmat.😉 Huvvaligen vad fett det lärer vara i sån mat… Vi hade också bara ätit frukost.
      Kramen.

  3. Häftig tårta!! De växer barnen o vipps är de stora. Jag har en som fyller 30 i juni (den näst älsta) annars fyller de andra ojämt i år. Tack kära du för alla tipsen om foto på bloggen. Jag har inte haft så mycket tid till datorn i helgen men jag har varjefall lyckats radera lite bilder som fanns i många upplagor.
    Kramiz anki

    • Risken med att ta bort bilder är att de inte syns på dina bloggar där du en gång la in dem…
      Hoppas du gillar nåt av ställena som jag föreslog. SkyDrive sväljer en hel del faktiskt men då är det lite bökingare med att få fram länken dit istället…
      Kramen.

Kommentera

