8 reaktioner till “Tävling

  1. Tack snälla gulledej för det fina födelsedagskortet! Hasse missade det i brevlådan i fredags, men upptäckte det när han hämtade lördagstidningen.
    Det regnar småspik, snöblandat, o jag skulle helst dra nåt gammalt över mig. Men det tar väl slut även denna novembermånad, hur tung den än känns. På söndag är det skarpt läge, då ska sista blosset tas. Vi käkar medicin som man ska morgon och kväll och än så länge ska man fortsätta röka men i måttlig mängd. Jag har infört stopp för rökning inomhus sedan helgen då vi hade lilla Melissa här, o nu är det inte kul att stå ute o blossa, lovar att det inte blir så ofta, haha
    Hälsa C och kram från oss

    1. Varsågod. Det var ju därför jag absolut ville ha din adress på en gång för jag visste att du fyllde år. 🙂 Tänkte att du kanske behövde lite snigelpost också för jag har ju inte fått iväg nåt kryapådig-kort.
      Jag har också använt slutarökatabletter så jag förstår att ni fortfarande röker lite men det är ju ett bra sätt att dra ner om ni måste gå ut för att röka för i det här vädret är det ju ingen höjdare att stå ute.
      Jag håller tummarna för att ni klarar av det men det vet jag rätt säkert att ni gör när ni har tabletter.
      Kram!

Lämna en kommentar