Gott Nytt År!!!

Gott Nytt År

Jag vill önska alla ett gott slut på det här året
och ett riktigt Gott Nytt År!!!

Jag återkommer nästa år med ett sammandrag av december månad
och kanske även av året 2015.

2 responses to “Gott Nytt År!!!

  1. God fortsättning på det nya året!
    Ser med spänning fram emot vad 2016 har att erbjuda.Har äntligen kommit ur sjuksängen men går på kvartsfart. Mitt nyårslöfte blir att ta det lugnare och lyssna på kroppen! Man kan tydligen inte köra på i 100 när kroppen säger 50;)!
    Ha det bra. Kram

    • God fortsättning till Dig!
      Vad skönt att du är på benen igen! Ditt nyårslöfte är toppenbra om du lyckas hålla det.
      Jag har lovat mig själv att sköta om mig bättre och se till att jag mår så bra jag bara kan. Sen ska jag inte inbilla mig att jag får hjälp med nånting här hemma så jag slipper bli besviken när hjälpen uteblir. Om jag då får hjälp så blir det en glad överraskning. Dessutom ska planera utifrån vad jag orkar då jag inte får nån hjälp…
      Tyvärr är det så att det inte är självklart att man ska hjälpas åt när man är två. Nä, det är skönare och bättre om bara den ena sköter om hemmet medan den andre sover eller sitter vid datorn…
      Var rädd om dig.
      Kram till Dig.

Kommentera

