God Jul och Gott Nytt År!

Jag vill önska alla en riktigt

God Jul och ett Gott Nytt År.

Njut av helgerna och njut av varandras sällskap.

God Jul och Gott Nytt År!

För min egen del hoppas jag att jag kommer igång med bloggandet snart igen. Det har varit ett händelserikt år 2013 och det känns inte bra att jag inte bloggat något eftersom min blogg även är ett sätt för mig att komma ihåg allt som hänt.

6 responses to “God Jul och Gott Nytt År!

  1. God jul på dej med!
    Dina inlägg är saknade liksom DU!!!
    Hoppas att du får en lugn och skön jul.
    Bamsekram till dej och de dina från mej och de mina.

    • Gott Nytt År Malin!🙂
      Julen har varit lugn. Hade mor och far och ungarna här på julafton. Slappade på juldan och på annandan var vi och åt hos mor och far allihopa utom sonen som jobbade. Mellandagarna har varit lugna och sköna och vi har inte varit utanför dörren mer än nödvändigt.
      Hopppas ni har haft en skön jul och att nyårsafton och det nya året blir lugnt och bra.
      Kramen.

  2. God fortsättning på julen o Gott Nytt År

  3. God fortsättning !! Det blir roligt att se dina inlägg igen, så kör igång🙂
    Kramen….

Kommentera

