Glad Midsommar!

Jag vill önska alla en glad och trevlig midsommar!
Var rädd om dig i helgen!

Glad Midsommar

2 responses to “Glad Midsommar!

  1. Hej på dej du modiga flicka! Förstår inte hur det kunde bli att du har doppat dig och inte jag! Men jag brukar faktiskt vänta till en värmebölja, ofta kommer den tidigt i juni och sen blir vädret sämre. Men då har jag liksom vant mig och fortsätter simma även molniga dagar. Nu har det inte varit någon sådan period, men har planerat att imorgon försöka leta på ett bra badställe där jag är ensam och kan ha hunden lös. Vi har ett ställe lite längre bort som Hasse o jag benämner hundudden, men tyvärr har de avverkat hela skogen där. Men nu ska jag ju bada i sjön o inte i skogen så jag får väl stå ut med att sakna vackra vyer då! Tänkte att Hasse kan skjutsa dit oss när han åker på jobb vid tolvsnåret och sen går vi hem efter badet. Många planer har man…haha
    Hoppas ni hade en mysig helg, här var det full rulle som du förstår. När man träffar barnbarnen så sällan som vi gör så hinner man knappt bli vänner innan de åker igen. Sen nästa besök är det som att börja lära känna varann från början igen. Men sånt är livet, det var i vart fall skönt att inte ha Blinka i hasorna.
    Kram på er

Kommentera

