God Jul

♪ Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen hopp tralalala… ♫

God Jul

Önskar Dig en riktigt God Jul med lagom mycket god mat, mycket gemenskap och lugn och ro.

6 responses to “God Jul

  1. God fortsättning på julen!
    Hoppas att du har fått en lugn och skön jul med mycke mat (utan inblandning från Ernst) och trevligt sällskap!
    Själva har gubben och jag legat i influensa en vecka därav inget julkort.
    Kommer ett hälsning så småningom.
    Jättekram från hela familjen men mest från mej;)

    • Jodå vi har haft en lugn jul och lagomt med mat har vi ätit också och helt utan inblandning av Ernst.😀 Trevligt sällskap har vi också haft stundtals och däremellan har vi haft sällskap av varann vilken inte är fy skam det heller.😉
      Fy för att få influensa precis före jul. Hoppas ni har tagit igen er nu då och att ni fick nån liten njutning av julhelgen. C väntade i alla fall till nyårshelgen med att bli dålig men jag tror han är på bättringsvägen nu. Själv har jag klarat mig hittills och hoppas göra det framöver också. Och klarar jag mig från C:s förkylning så får jag nog tacka kortisonet för det. Jag ska ju egentligen vara väldigt känslig för alla smittor nu då jag har både Metoject (cellgifter) och Remicade (biologisk medicin) så jag är så tacksam för varje dag jag slipper bli sjuk av något virus eller nån bakterie.🙂
      Kramen.

  2. Önskar dig en god fortsättning o ett gott Nytt År !!
    Vet att jag är lite dålig på det här med blogg o jag hinner liksom inte riktigt med🙂 Men snart är vardagen här igen o kanhända att det blir lite bättre då ?? Ha det så bra o kram på dej….

    • God fortsättning önskar jag dig med.
      Är det nån som är dålig på det här med blogg nu så är det jag. Jag hinner heller inte med och jag tycker att jag borde hinna med men det är så mycket annat som går före. Men det kanske blir bättre både för dig och för mig framöver med bloggandet.
      Kramen.

  3. Hejhej, nu har julen dansat ut, och vintern likaså vad det verkar. Himmelens trist, omöjligt för mig att ta mig ut o slira just nu, o sparken kan man glömma när asfalten bitvis är framme. Klättrar nog på väggarna imorgon efter två innedagar…kanske kan vi ta bilen någonstans där det inte är halt, måste nog få mig en dos frisk luft. Ni har haft en skön och avkopplande jul förstår jag, det gick riktigt skapligt här med. Imorgon ska vi försöka överleva raketerna med två livrädda hundar, sen kan man pusta ut!
    Hälsa så gott/Kramen och gott slut på året

    • Här har inte dansats ut nån jul.🙂 Jag njuter fortfarande av pynt, julgran och ljusstakar. Och skinka har vi kvar också så jag får njuta av skinkmacka varje morgon. Härligt. Men den börjar bli liten nu skinkan…
      Jodå, vi hade en skön jul.
      Kram.

Kommentera

