Alla Hjärtans Dag

Till Dig Min Vän.
Bättre sent än aldrig…

6 responses to “Alla Hjärtans Dag

  1. Detsamma till dig,hoppas din dag blev fin i går.

  2. Hej!
    Vet du, idag är det onsdag och jag äter fortfarande rester från helgen, urk! Saken är den att vi dels stekte entrecote o det går ju inte att köpa en bit bara för två. Så, den har jag matat Blinka med nu i dagarna tre. Sen lagade jag lammfärsbiffar med fetaost, mums o de har jag ätit av tre gånger innan dom äntligen tog slut. Sen så hade jag en grillad kyckling som jag gnagt på i tre dagar, puh, idag tänker jag äta groddad vegetarisk ärtsoppa fast det är onsdag!
    Blåser kall västan idag, nysnön från igår yr omkring, bara att palta på sig
    Kramen

    • Nog för att det är bra med rester men det är inte roligt då de räcker för länge.🙂 Jag ska göra skinkgratäng med sparris ikväll. Lite olika moment så den är inte gjord i en handvändning men inte alltför mycket jobb heller. Förhoppningsvis orkar jag så jag slipper vara trött och slut och smågrinig när C kommer hem.
      Här blåser det också kalla vindar och nysnön (2 cm) yr men solen skiner så vackert så.
      Kramen.

  3. Vilken fin, mamam!
    Tack för den du skickade mig på mailen!

    Puss och kram
    //Lus

Kommentera

