God Jul!!!

Julkort 2011

Nu vill jag önska alla en riktigt God Jul!!!

Hoppas du får en underbar helg med god mat och trevligt sällskap.

Ska du ut på vägarna så kör försiktigt.

8 responses to “God Jul!!!

  1. GOD JUL min vän. Jag sitter och tittar på min hög med julkort som har frimärken på sig. Inte kan jag skylla på någonannan än mej själv. Korten låg i bilen men hade åkt ner mellan säterna. Suck så tankspridd jag e.
    Men men ingen ide att gråta över spild mjölk, kunde varit värre…..tror jag;)
    Hoppas att ni får en trevlig helg med släkt och vänner.
    Kram på dej och de dina från mej och hela högen.

    • Du får skicka julkorten nu istället då.🙂 Då blir det nyttår-kort.
      Vi har hittills haft en skön helg med nära och kära, visserligen en del biverkningar och elände men inte värre än att det går att fira jul.
      Kramar till Dig och hela högen och en god fortsättning önskar ”Nisse” och jag.

  2. God Jul till dig också! Önskar dig allt gott! Stor, varm julkram till dig🙂

  3. Tack snälla söta rara för julkortet! Jag blev riktigt rörd. Ett äkta, snigelpost-kort! Dessutom designat av dig🙂 Först såg jag inte Snoozen (för det är väl han?) på skorsstenen! *ler* Jag hade ju tänkt att göra något sorts eget kort också, men det tillhör sånt som liksom inte har blivit av. Det har varit mycket sånt nu ett tag.
    Men tänker på dig gör jag! Även om stora delar av kroppen strejkar så nog finns huvet kvar med tillhörande hjärna och tankar.
    Nu tar det i och blåser här. Hoppas innerligt att strömmen inte går för er i natt också utan att du får sova.
    Bamsekramen! ♥

    • Visst är det kul med snigelpost-kort?🙂 Vi skickade 38 julkort i år. Har en tendens att bli några fler för varje år.
      Det är faktiskt inte Snoozen som ligger på skorsten utan katten Leif, kallad Gnusse, som var C:s katt. Vi var tyvärr tvungen att ta bort honom senhösten 2008 då han var sjuk och det fanns inget mer vi kunde göra för honom.
      Jasså, din kropp strejkar. Ja, det är väl inte konstigt med det väder vi har – det ställer nog till en hel del. Skönt att huvet finns kvar i alla fall.😉
      Vi har inte haft några fler strömavbrott men det har blåst rejält.
      Kramen.

  4. Hoppas din jul blev så där underbart skön o trevlig !
    Kramen….

Kommentera

