Nä, jag har inte bloggtorka.

Det har blivit rätt klent med bloggande nu igen och klent med användande av internet överhuvudtaget. Det har varit mycket annat omkring mig så jag har inte hunnit med helt enkelt. Ändå tycker jag att jag har en hel del jag vill skriva om så det är inte fråga om nån bloggtorka heller. Snarare tidstorka… kan man kalla det så när tiden inte riktigt räcker till? Inte har jag julpysslat heller så här finns det massor kvar att göra. Men så snart jag får ro och hinner med så blir det en blogg igen och jag bara längtar efter att kila runt till mina bloggvänner och läsa allt de hunnit skriva.

Nejlika rosa.

2 responses to “Nä, jag har inte bloggtorka.

  1. Precis så där kan jag tycka att det känns ibland också🙂
    Kram på dej….

Kommentera

