Tänk att få testa en bil…

Jag har anmält mig som intresserad av att testa en Dacia Duster via Smartsontestpilot. Vad häftigt det skulle vara att få testa en Dacia Duster som ju är fyrhjulsdriven. Då blir det att åka på skogsvägarna häromkring, kan jag lova.😉
Det är 10 stycken som får testa bilen så sök som testpilot du med så kanske just du har turen att få ut och provköra.

Håll tummarna för att jag  får testa den här bilen.

5 responses to “Tänk att få testa en bil…

  1. Jag håller alla tummar och tår jag har! Hoppas att du får provköra den om du vinner så att inte ”gubben” tar den;)
    Ha en riktigt skön helg, kram på dej och gubben din.

  2. Oj, ska hålla tummarna för att du blir utvald! Jag fick också mejlet men jag kör ju inte…

Kommentera

