Glad Påsk!

 
Glad Påsk!!!

Glad Påsk!


Hoppas du får en solig, varm och skön helg med mycket god mat och trevligt sällskap.
Var rädd om dig ute i trafiken.
Och du som ska till Blåkulla, håll i dig ordentligt i kvasten så du inte ramlar av, vi ses där.

10 responses to “Glad Påsk!

  1. GLAD PÅSK önskar jag dig 🙂 Hoppas att du får en härlig påskhelg!

  2. GLAD PÅSK själv. Hoppas att du får en trevlig långhelg med nära och kära.
    Påskkramar till dej och de dina!

  3. Glad Påsk själv! Hoppas du kan få njuta i helgen ♥ Kram ♥

  4. Hej!
    Så fint du har det. Tack för påskhälsningen. Du får en av mig också.

  5. Här kör vi med ”hasta kvasta” och när man är framme vid Blåkulla är det..”kasta kvasta” som gäller!
    Glad Påsk!
    Ha dé!/Kram

  6. Hej vännen jag är avis på DEJ🙂 tänk att få åka till Cypern med sim MAMMA så underbart. Njut av solen ,maten och sällskapet. Det är dej väl unnat efter denna jobbiga vår.
    Naturligtvis skickar jag foton på blomman det är ingen vanlig magnolia utan en stjärnmagnolia men den är säker lika vacker som den vanliga. Återstår att se.
    Här har jag en också som blir brun så fort solen visar sej medan sonen och jag kämpar mot rosa hahahaha.

    Jag var också i Blåkulla via Fäjjan och kära nån så mycket häxor det var men väldigt trevligt.
    Har jag fattat rätt så är det i morgon det bär av.
    Var rädda om er och ha det alldeles underbart.
    Hälsa Mor.
    Stor puss på kinden och bamsekram .♥♥♥

    • Ja vi ska njuta av solen, maten och sällskapet.🙂
      Det blir skönt att få slappa lite och jag funderade först vad du menade med denna jobbiga våren men kom på att du nog menade med mitt onda öga och allt annat som hört till.🙂 Du skulle ha varit med du med.
      Inatt kl 00:30 kliver jag på bussen här i Järvsö som sen går via Bollnäs och Gävle till Arlanda. Vi åker med Reseshopen och då har man bussresan till och från Arlanda och det är skönt eftersom planet går så pass tidigt och det är inte roligt att ha Christer utefter vägen under natten heller.
      Sköt om Er och njut av vädret härhemma som verkar bli minst lika bra som vädret på Cypern.
      Kramen.

  7. Vilken fin bild!🙂 Hoppas ni får trevligt!

  8. Ja du då hade det blivt två tanter och en tjej..men hej å ha vad roligt vi skulle ha haft…..men ni får ha roligt för mej med……pok ♥

Kommentera

