Jag länkar vidare.

Idag blir det inget bloggat för mig men du kan ju titta in hos min äldsta dotter som skrivit om ett par dråpligheter som hänt henne på jobbet. Oj, vad vi skrattat åt dessa. Klicka här om du blev nyfiken nu.

4 responses to “Jag länkar vidare.

  1. Klart att jag blev nyfiken och jag fick dra på smilbanden😉.
    Sköt om dig !
    Kram

  2. Nä jag är inte nyfiken, men jag läste endå…hihi. De e kul när man har kul på jobbet!!
    Hoppas du haft sköna sovmornar i helgen nu.
    Kramiz Anki

    • Visst lättar det upp när det blir dråpliga inslag på jobbet. Sen roar hon mig med dem också.🙂
      Jag hade en skön sovmorgon igår. Underbart. I lördags blev jag väckt av katten som ville ha mat och aldrig gav sig. Att husse var vaken det struntade han i.
      Kramen.

Kommentera

