RSS

Ni som har ett RSS-flöde på mig blir nog lite förvirrad ibland då det kan stå att mitt senaste inlägg var för 6 månader sen eller för 5 år sedan.
Så är det naturligtvis inte utan det är jag som får nåt ryck ibland och är in på mina gamla bloggar sen ”Spacet-tiden” och ändrar lite. Det jag ändrar där är bilder som inte blev bra när de blev flyttade till WP-bloggen och även teckensnittet. 
När bloggarna flyttades hit från Spacet till WP så visas de med (jag tror det är) Times New Roman och jag vill ju ha Comic Sans MS som jag alltid haft. Petnoga som jag är så försöker jag ta några stunder då och då för att ändra så mina bloggar får samma teckensnitt. Löjligt? Jaa, men jag är ju sån…

Hoppas ni står ut med det.  ;-)

6 responses to “RSS

  1. slank in…på ett bananskal. Hej Hej
    Nja de alltid lite nytt att lära när man byte blogg och ibland så hittar de ju på nyheter på bloggen också. Man lär sig hela tiden nytt, de e kul. Man får ta en stund ibland o pyssla lite.
    Kramiz Anki som slinker ut igen

    • Tack för besöket! Jag bloggade på Spaces förr och trivdes bra där. Ville inte alls byta bloggställe. Men jag må ju säga att WP är ett mycket bättre ställe att ha en blogg på för det finns så många möjligheter här. Det blir mer som en ”riktig” hemsida då jag kan lägga mina sidor som menyer längst däruppe bl.a.
      Välkommen åter.
      Kram.

  2. Känner mig bättre nu så jag jobbar igen, men det är så gräsligt kallt där jag sitter så det dröjer väl inte förrän jag blir sjuk igen, jag är som en is om fingrarna hela dagarna, har nästan ångest varje morgon när jag vet att jag ska ner i det kalla arkivet igen, det tycks ju inte finnas någon annan lokal heller där jag kan sitta, AF har ju sagt till min chef om detta men det verkar som dom inte bryr sig, kan ju inte vara bra för mina leder med den här kylan……
    Ha en fortsatt bra vecka, kram // Hjördis

    • De kan ju inte ha så kallt på ditt jobb så dina leder blir sämre! Sånt går att åtgärda med något element eller åtminstone en kupévärmare om de inte vill kosta på allt för mycket. Är du med i facket så dra in dem i det hela så ska du se att det blir ändring.
      Kramen.

  3. Jag har ändrat nu i min blogg men de står fortfarande 5 månader sen.. hm. Konstigt.

Kommentera

